Τρόποι και Πληροφορίες Πληρωμής - Πολιτική Αλλαγών

Το golden.gr για την αμεσότερη εξυπηρέτησή σας διαθέτει τους κάτωθι τρόπους πληρωμής:

(α) Αντικαταβολή μετρητοίς μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS COURIER.

(β) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το ονοματεπώνυμο σας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε με e-mail στο info@golden.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 211-0124260. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:

AlphaBank
174-002101-110195
GR8701401740174002101110195

Eurobank
0026-0758-54-0100035227
GR4902607580000540100035227

Εθνική Τράπεζα
124/949965-28
GR9001101240000012494996528

Τράπεζα Πειραιώς
5198-038699-329
GR1401721980005198038699329

(γ) Με χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners.
Η διαδικασία πληρωμής γίνεται από την ALPHA Bank, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις συναλλαγές σας. Με την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας η ALPHA Bank δεσμεύει το ποσό παραγγελίας σας και όταν η παραγγελία σας τιμολογηθεί, πραγματοποιείται χρέωση του αντίστοιχου ποσού.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση της κάρτας σας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού
Στην περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται τα στοιχεία της κάρτας σας και χρησιμοποιούνται μόνο κατά τη διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της.
Οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το golden.gr μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών σας είναι απόλυτα ασφαλείς καθόσον η εταιρεία μας δε συλλέγει, ούτε αποθηκεύει, με οποιονδήποτε τρόπο, στοιχεία της κάρτας σας. Για τον λόγο αυτό απαιτείται η καταχώρισή τους κάθε φορά που πραγματοποιείται συναλλαγές με χρήση της κάρτας σας μέσω του golden.gr.

 

Αλλαγές

Μετά την παραλαβή του προϊόντος και σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι, μπορείτε να το αλλάξετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.

Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον αποστολέα

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Για να κάνουμε την αλλαγή, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 211-0124260 ώστε να σας εξυπηρετήσουμε σχετικά με τον τρόπο αλλαγής του.

Για επιστροφές που υπερβαίνουν το χρονικό διάστημα των 15 ημερών, τότε έχουμε τη δυνατότητα να μην κάνουμε δεκτή την αλλαγή του προϊόντος.

 

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 211-0124260 ώστε να σας εξυπηρετήσουμε σχετικά με τον τρόπο αλλαγής του.